بهترین سیستم‌های همکاری در فروش
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

بهترین سیستم‌های همکاری در فروش

1. همکاری در فروش انواع محصولات؛

شرکت‌های بزرگی مانند آمازون از سیستم همکاری در فروش به صورت گسترده بهره می‌گیرند. این شرکت در سال ۲۰۱۷ تصمیم گرفت بین ۱ تا ۱۰ درصد از سود حاصل از فروش خود را به تولیدکنندگان و بقیه را به بازاریاب پرداخت کند و همین روش منجر به درآمدزایی بسیاری برای آن‌ها گردید.

بعد از موفقیت‌های شرکت‌های بزرگی مانند آمازون، بسیاری از کسب‌وکارها در اقصا نقاط دنیا از آن‌ها الگو‌برداری کردند و این روش را برای بازاریابی آنلاین خود به کار گرفتند. از جمله این فروشگاه‌های اینترنتی دیجی کالا بود.
تیم دیجی‌کالا بعد از اینکه چندین سال به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معمولی فعالیت داشت، تصمیم به راه‌اندازی سیستم همکاری در فروش گرفت.
یکی از مزیت‌های سیستم همکاری در فروش دیجی‌کالا این است که شما می‌توانید قبل از شروع به کار، تعداد کلیک‌ها، نرخ تبدیل، میانگین قیمت فروش و درصد کمیسیون را به صورت فرضی انتخاب کنید تا ببینید در این شرایط چه مقدار درآمد خواهید داشت.

دیجی کالا تمامی تصاویر توضیحات و لینک مربوط به محصولات را در اختیار شما می‌گذارد و در صورتی که شخصی از طریق لینک شما خرید کند و تا هفت روز آن را پس ندهد؛ دیجی کالا کمیسیون را به حساب بانکی شما واریز خواهد کرد.
سیستم همکاری در فروش دیجی‌کالا به شما امکان می‌دهد که برای گروهی از محصولات و یا یک محصول لینک اختصاصی دریافت کنید. شما می‌توانید این لینک را در وبسایت خود و یا شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. درصد پورسانت‌ها از ۲ درصد تا ۱۰ درصد متغیر است.

میهن استور و وب سایت سبزگستر نیز مشابه دیجی کالا عمل می‌کنند و از جمله مجموعه‌های ایرانی هستند که پلان‌های افیلیت مارکتینگ خوبی را برای بازاریابان وابسته ارائه می‌کند.

2. همکاری در فروش محصولات سینمایی؛

جالب است بدانید که سیستم همکاری در فروش به دنیای فیلم و موسیقی نیز کمک کرد تا از فروش غیرقانونی محصولات سینمایی و فرهنگی جلوگیری شود.
مجموعه‌های دانلود فیلم و سریال در ایران نیز از سیستم همکاری در فروش استفاده می‌کنند. در گذشته بسیاری از سایت‌های دانلود فیلم، لینک را به صورت رایگان و غیرقانونی منتشر می‌کردند، اما برای اولین بار شرکت تصویر گستر پاسارگاد تصمیم گرفت که علاوه‌بر فروش فیزیکی، نسخه دانلودی را نیز منتشر کند و سایت‌های واسط فروش برای دانلود قانونی فیلم و سریال با همکاری رسانه‌های توزیع در نمایش خانگی به راه افتادند.
شما نیز امروز می‌توانید لینک اختصاصی مربوط به خود را از این سایت‌ها دریافت کنید و آن را در وبلاگ شخصی یا رسانه‌های اجتماعی منتشر کنید.

3. همکاری در فروش آلبوم‌های موسیقی؛

پس از موفقیت در فروش محصولات سینمایی، وب‌سایت بیپ‌تونز با راه‌اندازی سیستم همکاری در فروش، پای آلبوم‌های موسیقی را هم به دانلود قانونی باز کرد و اکنون همانند سینما؛ شاهد دانلود قانونی آلبوم‌های موسیقی در کشور هستیم.

کسب درآمد با سیستم همکاری در فروش اینترنتی

بازاریابی وابسته یک مثلث بین فروشنده کالا خریدار و شخص وابسته ایجاد می‌کند که در این میان تمامی فرآیندهای بازاریابی محصول و معرفی آن به مخاطب را فرد وابسته انجام می‌دهد و به محض فروش رفتن محصول، درصدی از آن را به عنوان کمیسیون دریافت می‌کند.
در واقع افراد با بازاریابی واسطه‌ای که برای کسب و کارها انجام می‌دهند، با کار در منزل یا محل کار، درآمدی عالی از اینترنت کسب می‌کنند.

همکاری در فروش (Affiliate marketing) یک روش کسب درآمد اینترنتی است که هم فروشنده و هم همکار در فروش را به سود می‌رساند، یعنی یک رابطه برد برد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 14 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست